Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές προϊόντων / Δικαίωμα υπαναχώρησης

Η εταιρεία συνιστά στους καταναλωτές κατά τη παραλαβή παραγγελιών να τα ελέγχουν για την ύπαρξη  ελαττωμάτων. Κάθε παραγγελία που αποστέλλεται από το ηλ.κατάστημα ελέγχεται διεξοδικά για την άριστη κατάσταση των προϊόντων, ωστόσο πάντα υπάρχει η πιθανότητα σφάλματος.

Οι πελάτες του ηλ. καταστήματος έχουν το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων που αγόρασαν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα εν λόγω προϊόντα επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί ή φθαρεί, να βρίσκονται εντός της αρχικής τους συσκευασίας, να μην έχουν αφαιρεθεί οι εμπορικές ετικέτες της κατασκευάστριας εταιρίας και χωρίς να έχουν πλυθεί ή τροποποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη ταμειακής μηχανής ή τιμολόγιο και τις αποδείξεις παραλαβής.

Για να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης ο πελάτης  οφείλει να ενημερώσει την Εταιρεία για την απόφαση του να υπαναχωρήσει, με γραπτή του δήλωση, μέσω ταχυδρομικής επιστολής ή αποστολή email στη διεύθυνση giotakanata@yahoo.gr. Επίσης ο πελάτης μπορεί να συμπληρώσει το σχετικό έντυπο επιστροφής που βρίσκεται στο δικτυακό τόπο (www.giotakanata.gr/Επιστροφές) και να το αποστείλει στην Εταιρεία με τους ίδιους τρόπους που προαναφέρθηκαν.

Στις επιστροφές προϊόντων ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής επιλέγοντας είτε δική του μεταφορική εταιρία με δικά του έξόδα είτε συνεργαζόμενη με το κατάστημα μεταφορική εταιρία και χρέωση του καταστήματος G.K.GIOTA KANATA μετά από συνεννόηση και γραπτή αποδοχή από εμάς. Το κόστος για την παραπάνω υπηρεσία είναι 7.90 ευρω και αφαιρείται από το ποσό της αξίας των προϊόντων προς επιστροφή. Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του καταστήματος χωρίς να έχει προηγηθεί συνεννόηση ή γραπτή αποδοχή δεν θα παραλαμβάνονται και το κόστος των μεταφορικών δεν θα γίνεται δεκτό από το κατάστημα. 

Το κοστος των μεταφορικών  εξόδων δεν επιβαρύνει τον πελάτη στις εξής περιπτώσεις:

α. Με υπαιτιότητα του ηλ. καταστήματος εκτελέσθηκε λανθασμένα η παραγγελία (λάθος κωδικός ή νούμερο) ή κατά την παράδοση το είδος είχε συσκευασία κατεστραμμένη ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο πελάτης δύναται να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ’ αρχής.

β. Το προϊόν είναι ελαττωματικό και εφόσον αυτό εξακριβωθεί από την Εταιρεία.

Οι επιστροφές προϊόντων με χρέωση της Εταιρείας θα πραγματοποιούνται είτε με μέριμνα της Εταιρείας είτε με συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία και εφόσον προηγηθεί συνεννόηση και γραπτή ενημέρωση από την εταιρία.   Διαφορετικά τα προς επιστροφή προΪόντα δεν θα παραλαμβάνονται και το κόστος επιστροφής δεν θα γίνεται δεκτό από την Εταιρεία. 

Η επιστροφή της αξίας των προϊόντων που επιστρέφει ο πελάτης ολοκληρώνεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που η Εταιρεία παραλάβει τα προϊόντα, με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο πελάτης για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν υπάρχει συμφωνία μεταξύ των δύο για κάτι διαφορετικό.

Εξαιρέσεις

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις:

• Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής όπως: κάτω μέρος εσωρούχων (ανδρικά και γυναικεία) και καλτσόν/κάλτσες. Τα μαγιό (κάτω μέρος και ολόσωμα) μπορούν να επιστραφούν εφόσον ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ η προστατευτική ταινία υγιεινής.


• Προϊόντα που τροποποιήθηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές και απαιτήσεις του πελάτη. 


Για την άμεση και εύκολη εξυπηρέτησή σας, παρακαλουμε να μας ενημερώσετε για την επιστροφή/αντικατάσταση ενός προϊόντος στο 210 9828859.

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.